środa, 11 kwietnia 2012

Wypalenie

Jak pewnie wiecie, biorę udział w konkursie Game Chef. Moja gra nazywa się "Out of fuel", ale po polsku prawdopodobnie nazwę ją "Wypalenie". Opowiada o magach, którzy mają ostatnią szansę, by rzucić czary i zmienić bieg historii. Dlaczego? Żyją w świecie zbudowanym wokół Magicznej Latarni, która niestety niedługo zgaśnie. Magia w tym  świecie bierze się z kolorów, a każdy kolor daje magom inne moce. Kolory zaś istnieją tylko wtedy, gdy istnieje światło. Gra obędzie się bez Mistrza Gry, lecz wciąż pozostanie RPGiem. Wykorzystałem pewne pomysły, które wpadły mi do głowy po rozegraniu pierwszy raz "Magicznej Szkatuły" na Polconie, lecz zapewniam, że to, co się urodziło jest zupełnie nową jakością. Przez chwilę obawiałem się, że za bardzo inspiruję się "Remember Tommorow", ale ostatecznie chyba udało mi się mocno zaznaczyć odrębność moich pomysłów. Osoby, dla których język angielski nie jest problemem, zapraszam na forum Forge, do tematu o mojej grze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Spamu nie przyjmuję.